Saturday, 7 May 2011

Gilerlah! T_T

IPTA dukacita! ... entahla beb.. hancur hati ni..hahaha pasti aq tetap kene g F.6 punyer!!! aq xnk ckp pe.. so setakat ni jw.. hua3.. (gelak dalam kekecewaan..)

Friday, 6 May 2011

Form 6... Perlu ke bagiku.. -__-" Ke pilihan yang lain..

sekarang ni aq dalam dilema, entahlah mahu atau x... FORM 6!?

knape aq ragu..hmmmm mcm ni cternye.. f.6 ni npk jw senang tpi sebenarnye lbh sukar dari DIP.. sebabnye banyak sukatan pelajaran yang perlu bsedia...wlaupun kite dgr STPM ade 3 4 paper jw.. sebenarnye dalam setiap paper ade banyak bhagia, dan dalam setiap bhagia ade banyak topik2 (ini org yg ckp) -__-' banyak btl dalam2nye..ha3 lagi pown aq dah brazam tahun ni.. xnk pakai seragam sekolah lagi! hua3.. jangan langgar azam sudahla.. aq teringin nak masuk U.. xkirela dpt mane masuk jw.. tpi yang pasti aq xnk swasta.. bukan xnk memang xkan dpt g punye.. parent xkan bagi n xsuke.. sasaran aq nak amek diploma dalam jurusan kejuruteraan n sambung lagi dalam ijazah .. cari keje..dpt keje.. wt keje.. kumpul duet.. beli ape yg diingini.. yg pasti nk kawen..:p (ringkasan) senang idup ni..hi3 pikiran terakhir dalam dilema aq ni.."baek aq masuk dulu f.6 ni kang ade panggilan laen kuar balik.. takut nt xdpt mane2 dah rugi.. myesal lah pulak.." XD


Atas ni muke aq tengah bleee(buntu) time SPM 2010.. giler mane xbuntunye.. time 2 paper addmath.. mroyan nk jawap..ha3 XD

Thursday, 5 May 2011

Selamat Hari Ibu :')



Sempena hari ibu ini.Aku akan mmulekan topik pertame dalam blog aku ni dengan menceritakan tetang Malaikat aku didalam dunie ini :') Salina Bt Kadri (ibuku)

Bukan mudah nk jadi seorang ibu bagi aku. menjage anak2 yg makin membesar. terutamenye ank macam aku ni.hi3 ;p. mak cakap aku ni degilnye laen macam..he3 xpi dalam degil2 aku, akulah anak dy yang paling rapat. Entah aku rase mcm 2. dy akn selalu cerite masalah dy kt aku. Kadang2 cerite mase silam dy. mungkin aku pandai menjadi pdengar setia dy.hu3 Tapi dalam mase i2 kadang2 aku rase dy mlebihkan anak dy yang lagi sorg. Setiase membuat aku rase jeles. Iaitu abang no.2ku. Bambang Adi. Klau pe2 yang berlaku ke ape. msti abgku dulu yang dy akan sebut. contohnye dalam plajaran "ko tgk abg adi ko 2 blajar sampai masuk u".. "ko ni leke jw bilik xbkemas ko cube tgk abg adi ko 2" kadang2 muak aku mdengarnye. Tapi lame kelamaan aku makin paham. bukan i2 yg dimaksudkan ibuku. Setiap anak yang dijage mesti ade kelebihannye bagi seorang ibu i2. Bagi aku, mungkin aku bukan anak kesayangan dy tpi menjadi anak yang paling rapat utk dy. walaupun bunyi macam xsberape enak dan xadil. Tpi i2lah kenyataan seorang ibu xkan bading2kan dan lebihkan sesiape. Cume kite yang tidak sedar akan semue i2. sekian salam 

Selamat Hari Ibu Mak.. Sayang mak.. :)

OLEH ITU SAYANG IBU ANDA! XD

Percubaan aku dalam blog XD



Salam semue..
LUAHANKU!! XD
Harap tbacelah blog aku yang tidak seberape ni.ha3 Dalam blog ni aku ingin luahkan semue yang ade dalam hidup aku. xkirelah dalam pikiran ke ape. pasti aku 2lis.(suke aty aqlah nk 2lis ape blog aq!) XD. korang jangan hairanlah klau aku selalu 2lis "XD". 2 maknenye aku Teruja k.hua3 nak tahu ape makne "XD"? ntlah teruskan bace n ikuti blog aku..hua3 kang aku akan bagi tahulah.lalalala

 BAMS SI BUDAK XD!